اموربانوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه

انعکاس فعالیت های فرهنگی-اجتماعی و هنری بانوان فرهنگی شهرستان بندرلنگه

اموربانوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه

انعکاس فعالیت های فرهنگی-اجتماعی و هنری بانوان فرهنگی شهرستان بندرلنگه

راهنمایی تراکمه/بزرگداشت مقام معلم

            سر کار خانم محبوبه سلحشور مدبر مدرسه راهنمایی تراکمه و عضو کمیسیون فرهنگی-اجتماعی اموربانوان گزارش خود را چنین مکتوب نموده اند.

           به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مراسم جشنی در تاریخ ۱۶/۲/۸۸ در اموزشگاه راهنمایی تراکمه با حضور مدیریت محترم آموزش و پرورش،جناب آقای کرمشاهپور،معاونین آموزشی و پرورشی،ریاست محترم اداره کار وامور اجتماعیی و سه تن از مدیران بازنشسته این آموزشگاه برگزار گردید.  

  

              در این مراسم ابتدا دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع مقام والا و شامخ معلمین را ستودند سپس مدیر آموزشگاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گزارشی از کارهای انجام شده در طول سال تحصیلی۸۸-۸۷ ارائه نمودند. 

  

             پس از آن سرکارخانم ایران کریمی مدیر بازنشسته این آموزشگاه و جناب آقای کرمشاهپور نیر ضمن عرض تبریک به همکاران درخصوص اهمیت و نقش معلم سخنانی ایراد نمودند. 

 

               در پایان نیز هدایایی از طرف رییس اداره کار و امور اجتماعی برای همکاران درنظر گرفته شده بود که به آنان اهدا گردید.سپس از همکاران بازنشسته نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.همچنین به دانش آموزان برتر آموزشگاه در رشته های مختلف فرهنگی،هنری و رتبه های برتر درسی جوائزی اهدا گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد